четвер, 9 березня 2023 р.

У полоні Шевченкового слова

 Шевченко завжди з нами! З нагоди 209 - річниці від дня народження Кобзаря розпочинаємо поетичний флешмоб #У_полоні_Шевченкового_слова  Вірші декламують читачі бібліотек.

Вірш "Минають дні, минають ночі..." декламує Собчук Вікторія учениця ЗОШ №20, 6-А класу


Вірш "Сон" декламує Яна Підлісна та Уляна Волинець учениці 9 -Б класу Тернопільського ліцею 21 ім. І.Герети.


Вірш "Розрита могила" декламує Валентина Ліхновська, учениця 10 -А класу Тернопільського ліцею 21 ви.І.Герети.

Вірш "Мені однаково" декламує Максим Бабій, учень 9-Б класу Тернопільського ліцею 21 ви.І.Герети.


Вірш "Поглянь, Тарасе, батьку, подивись" К. Рабчук-Мосійчук,  декламує Анастасія Більчук, учениця 10 -А класу Тернопільського ліцею 21 ви.І.Герети.

Вірш "Мені однаково чи буду" декламує Єлизавета Грушка, учениця 8-В класу ТЗОШ 29.


Вірш "Мені 13 минало" декламує Давид Зеленецький, учень 5 -А класу Тернопільського ліцею 21 ви.І.Герети.


Вірш "Причина" декламує Ангеліна Билина, учениця 9-Б класу Тернопільського ліцею 21 ви.І.Герети.

Вірш "Виклик" І.Драч декламує Анастасія Лизун, учениця 10 -А класу Тернопільського ліцею 21 ви.І.Герети.

Вірш "Учітесь, читайте" декламує Каріна Файфурка,  та вірш "Зоре моя вечірня" декламує Марія Андрусишин учениці 5 -А класу Тернопільського ліцею 21 ви.І.Герети

Вірш "Думи мої думи" декламує Ірина Петрик, учениця 9-Б класу Тернопільського ліцею 21 ви.І.Герети.

Немає коментарів:

Дописати коментар